20:51:_GANBARE::_GANBARE::_GANBARE:
20:52:_YABE::_YABE::_YABE:
20:56it's going to be trickier if the wingmen get taken out of fight
20:57:_GANBARE::_GANBARE::_GANBARE:
20:59:_IINE::_IINE::_IINE:
20:59:_IINE::_IINE::_IINE:
21:16:_bikkuri::_bikkuri::_bikkuri:
21:16:_bikkuri::_bikkuri::_bikkuri:
21:17:_tobuyanke::_tobuyanke::_tobuyanke:
21:17:_YABE::_YABE::_YABE:
21:17:_GANBARE::_GANBARE::_GANBARE:
21:17:_bikkuri::_bikkuri::_bikkuri:
21:17:_bikkuri::_bikkuri::_bikkuri:
21:18ah it's the missile!!
21:18:_bikkuri::_bikkuri::_bikkuri:
21:18:_bikkuri::_bikkuri:
21:18:_bikkuri::_bikkuri::_bikkuri:
21:18ウイングが壊れても、グレートフォックスに着艦すれば修理できるよ~