1:56:06
※ 他=他枠でもコメントあり / 数字=この枠でのコメント回数
時間からジャンプ
1:50:11
ok ok for real I gotta go to work now or else I'll be really late. Take care Ember and Kindling frens! I BUG YOUUUUUUU :_emberHeart::_emberHeart::_emberHeart:
他259
1:50:14
I would call myself an extrovert now. the funny thing is that I used to be really introverted and shy as a kid/teen. I blossomed during covid from discord lmaooooo
他40





